خون شهدا همواره حافظ ارزش‌های اسلامی کشور است
کد خبر: 2716973
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
حجت‌الاسلام صادقی‌پور:

خون شهدا همواره حافظ ارزش‌های اسلامی کشور است

گروه سیاسی: امام جمعه طارم در پاسخ به سخنان اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و خیال خام آنها مبنی بر این‌که آنها می‌توانند نظام اسلامی ایران را تغییر دهند، اما فعلاً این کار را نمی‌کنند، گفت: آمریکا ۳۵ سال است که هیچ غلطی نتوانسته بکند و خون شهدا همواره حافظ ارزش‌های کشور ماست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه طارم روز گذشته، 26 دی در خطبه های نماز جمعه این هفته طارم، گفت: سپاه ناحیه طارم مدتی است که به جمع‌آوری دستگاه‌های گیرنده ماهواره‌ای پرداخته که امری بسیار پسندیده است و موجب شده که مردم به صورت داوطلبانه به تحویل این دستگاه‌ها پرداخته و لزوم دفع آسیب‌های فرهنگی ماهواره را درک کنند.
وی با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدای طارم، ابراز کرد: این بیمارستان علی‌رغم دارا بودن بخش دندانپزشکی و تجهیزات مناسب، فاقد پزشک متخصص دندانپزشک است و مسئولان باید به این نقیصه توجه داشته باشند و در جهت رفع آن اقدام کنند.
امام جمعه طارم با اشاره به توهین اخیر دشمنان اسلام در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس نبی اکرم(ص)، تأکید کرد: این توهین غیرقابل بخشش است و ما نیز به شدت آن را محکوم کرده و به آسانی از آن نمی‌گذریم.
حجت‌الاسلام صادقی‌پور در پاسخ به سخنان اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و خیال خام آنها مبنی بر این‌که آنها می‌توانند نظام اسلامی ایران را تغییر دهند، اما فعلاً این کار را نمی‌کنند، تصریح کرد: آمریکا 35 سال است که هیچ غلطی نتوانسته است بکند و خون شهدا همواره حافظ کشور ماست.

تصمیم‌گیری در خصوص حصر سران فتنه، در حوزه مسئولیتی نمایندگان مجلس نیست
وی عنوان کرد: در مورد حصر سران فتنه، مقام معظم رهبری تصمیم خواهد گرفت و این امر در حوزه کار نمایندگان مجلس نبوده و آنها نباید در این مورد دخالت کنند و کاری انجام دهند که موجب خوشحالی دشمنان دین و جمهوری اسلامی شود.
این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به کسب رتبه دوم استانی توسط آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: کسب این رتبه، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این نوع موفقیت‌ها در این شهرستان به همت مردم و مسئولان می‌تواند افزایش پیدا کند.
امام جمعه طارم در پایان به فرارسیدن روز 26 دی‌ماه، سال‌روز فرار شاه خائن از ایران و نیز 27 دی، سال‌روز شهادت شهید‌نواب‌صفوی اشاره کرد و این روزها را الگویی برای عبرت و کسب تجربه و نیز ایمان به پیروزی اسلام دانست.

captcha