تحقق اهداف امنیتی و پیشگیری نیروهای انتظامی در گروی رفتارشناسی است
کد خبر: 2705127
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

تحقق اهداف امنیتی و پیشگیری نیروهای انتظامی در گروی رفتارشناسی است

گروه اجتماعی: استاندار کهگیلویه وبویراحمد رفتارشناسی و اشراف بر اقدامات پیشگیرانه را از ضرورت‌های کار پلیس در تحقق اهداف امنیتی و پیشگیری نیروی انتظامی مهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز، 23 دی در کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس پیشگیری، نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در هتل آزادی یاسوج مقوله امنیت در زندگی اجتماعی را، مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه اقتدار و قدرت پلیس و برقراری امنیت اجتماعی، مایه آرامش جامعه است، بیان کرد: اعمال قانون و برخورد با مجرمان با رعایت حقوق شهروندی از مؤلفه‌هایی است که به مقبولیت کار و اقتدار اجتماعی پلیس کمک می‌کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد امنیت و تندرستی را از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) مهم دانست و رفتارشناسی و اشراف بر اقدامات پیشگیرانه را از ضرورت‌های کار پلیس در تحقق اهداف امنیتی و پیشگیری نیروی انتظامی مهم برشمرد.
خادمی برخورد با خاطیان و قانون شکنان را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت: اقتدار پلیس با قدرت پلیس امری متفاوت است، زیرا حکومت کردن بر دل‌های افراد به نعمت اقتدار در عین حال محبوبیت اجتماعی این نیرو مربوط می‌شود و قدرت پلیس به امکانات و ابزار لجستیکی آن ارتباط  دارد.

captcha