۴۰ ویژ‌ه‌برنامه قرآنی در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 2682990
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
در هفته وحدت؛

۴۰ ویژ‌ه‌برنامه قرآنی در بوشهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه قرآنی محوری در هفته وحدت توسط مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآن این استان خبر داد.

عبدالحسین ناصری، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با تبریک میلاد ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جفر صادق (ع) در این باره بیان کرد: 200 موسسه، مرکز و خانه قرآن شهری و روستایی رسمی تحت نظارت دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی این استان به فعالیتهای متنوع قرآنی مبادرت دارند.

وحدت امت اسلامی از تعالیم مکتب اسلام و قرآن در مذاهب اسلامی است

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: وحدت و انسجام امت اسلامی از تعالیم مکتب اسلام و قرآن نقطه اتصال و اشتراک مذاهب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در ایام خجسته هفته وحدت باید محور برنامه ها قرآن باشد، اظهار کرد: در این ایام مبارک به همت موسسات ، مراکز و خانه های قرآن شهری و روستایی بیش از 40 برنامه شاخص قرآنی در استان اجرا می شود.

عضو کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد یوم الله دهه فجر استان بوشهر مهمترین برنامه های قرآنی را محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و استانی و گروههای تواشیح ذکر کرد و افزود: گردهمایی مدیران موسسات قرآنی استان، تجلیل از فعالان قرآنی و مربیان و متربیان برتر کلاسهای قرآنی ، برگزاری مسابقات قرآنی ، برپایی ایستگاه نقاشی با مضامین قرآنی، مراسم جشن میلاد و مولودی خوانی از دیگر برنامه های است که به همت تشکلهای قرآنی تابعه برگزار می شود.

اجرای پایلوت طرح ملی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی در سه روستای قرآنی بوشهر

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیته استانی ستاد دهه فجر به منظور اجرای پایلوت طرح ملی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در سه روستای قرآنی استان بوشهر با حضور سید موسی موسوی و با مشارکت دهیاران روستاهای نظرآقا، چارک و دویره برگزار شد.

captcha