همایش یاوران وقف در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 2617928
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
4 دی‌ماه؛

همایش یاوران وقف در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همایش یاوران وقف با هدف تشویق و ترغیب مردم و رسانه به‌سوی وقف برای رفع نیاز‌های جامعه 4 دی‌ماه امسال در این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از اصفهان، با اشاره به هفته وقف گفت: هفته وقف از 29 آذرماه امسال همزمان با روز 27 ماه صفر آغاز می‌شود و تا پنجم دی‌ماه سال جاری نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه روز 27 ماه صفر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز وقف نام گرفته است، افزود: این اداره هر ساله به مناسبت گرامی‌‌داشت هفته وقف برنامه‌ های بسیاری را برگزار می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌‌های مهم این اداره به مناسبت گرامی‌‌داشت هفته وقف بیان کرد: برگزاری همایش یاوران وقف در روز چهارم دی‌ماه سال جاری در اصفهان صورت می‌گیرد.
وی با تأکید بر اینکه این همایش در روز‌های پایانی هفته وقف برگزار می‌شود، گفت: همچنین برگزاری همایش یاوران وقف همزمان با برگزاری همایش وقف و رسانه است.
حجت‌‌الاسلام صادقی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش‌ها تأکید کرد: تشویق و ترغیب مردم و رسانه به‌سوی وقف برای رفع نیاز‌های جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش‌های یاوران وقف و وقف و رسانه به‌شمار می‌رود.
وی افزود: تجلیل از هیئت امنا‌، خدام، مراکز فرهنگی ـ قرآنی، مستأجران خوش حساب و متولیان و واقفان و تجلیل از رسانه‌هایی که بیشترین همکاری را با این اداره دارند، از برنامه‌های اجرایی در این همایش‌ها است.

captcha