سی و هفتمین دوره مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار شد
کد خبر: 1472807
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
امروزهمزمان با سراسر کشور؛

سی و هفتمین دوره مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: امروز، 22 آبان ماه همزمان با سراسر کشور، سی و هفتمین دوره مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد،  سید حمزه موسوی، کارشناس امور قرآنی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد امروز،22 آبان ماه در حاشیه برگزاری  سی و هفتمین دوره مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج، گفت: این مسابقات در سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه 100 نفر در این دوره تخصصی شرکت کردند، افزود: امروز به خاطر بازگشایی ادارات تعداد کثیری از آنها در جلسه مسابقه حاضر نشدند.
کارشناس امور قرآنی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مسابقه حفظ، قرائت و ترتیل ویژه برادران در 29 آبان ماه جاری در همین بقعه برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقه این بخش ویژه خواهران نیز، 30 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.
موسوی با اشاره به اینکه مسابقه مفاهیم تخصصی در گچساران در حسینیه بهبهانی، دهدشت در بقعه امامزاده آقامیر، بهمئی در مسجد صاحب‌الزمان و چرام در بقعه امامزاده امیرولی برگزار شد، از برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل در چرام و گچساران طی امروز و فردا خبر داد.
وی برگزاری مسابقات قرآن در جوار بقعه امامزادگان را امری مهم در جامعه تلقی کرد و افزود: ثواب معنوی این امربرای شرکت کنندگان چند برابر خواهد شد.
یادآور می‌ شود، بقعه متبرکه امامزاده «عبدالله‌(ع)» در ضلع شمال شرقی شهر یاسوج در ابتدای جاده ورودی آبشار قراردارد.

captcha