تسلط فرهنگی بر مسلمانان هدف غایی دشمنان اسلام است
کد خبر: 1451205
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

تسلط فرهنگی بر مسلمانان هدف غایی دشمنان اسلام است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت سروآباد خواستار تلاش و همت مضاعف مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر استان در مورد تقویت شاخص‌های فرهنگ عمومی در جامعه شد و گفت: تسلط فرهنگی بر مسلمانان هدف غایی دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالقادر حسینی، امام جمعه موقت سروآباد امروز، 26 شهریورماه در دیدار شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه موقت و مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: مایه فخر و مباهات است که شاهد اجرای احکام اسلامی و قرآنی در تمامی حوزه‌ها در کشور هستیم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس اسلامی در ایران شاهد استقرار قوانین مبتنی بر آموزه‌های قرآنی در جامعه هستیم و همین امر موجب شده است تا دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران توطئه‌های گسترده‌ای را آغاز کنند.

ماموستا حسینی بیان کرد: هیچ‌قدرتی نمی‌تواند پیام‌های انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی را منحرف کند و دشمنان با درک این موضوع و درماندگی در برابر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی دست به هجمه فرهنگی و حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی برای مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمین کرده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که هویت و فرهنگ مردم ایران اسلامی با این توطئه‌ها خدشه‌دار نخواهد شد و انسجام و اتحاد بین مردم ایران مسئله‌ای نیست که با توطئه‌های دشمنان تضعیف شود.

امام جمعه موقت سروآباد به رسالت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه آن در مورد تعالی حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود همه مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر با احساس مسئولیت در این مورد زمینه تعالی هرچه بیشتر این حوزه را فراهم کنند.

وی افزود: شهرستان سروآباد از سرسبزترین و ناب‌ترین مناطق طبیعی و گردشگری کشور بوده و یکی از مناطق ویژه استان کردستان در حوزه فرهنگ و هنر و استعدادهای ناب در این حوزه است و برای معرفی این توانمندی‌ها و حمایت از نخبگان سروآبادی نیازمند نگاه ویژه دستگاه‌های متولی امر هستیم.

ماموستا حسینی همچنین، از کمبود کارشناس فرهنگی و هنری و عدم تکمیل‌شدن چارت اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انتقاد کرد و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خواست که در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

captcha