جشن «زیر سایه خورشید» در بروجرد برگزار شد
کد خبر: 1447928
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
با حضور جمعی از خدام حرم رضوی؛

جشن «زیر سایه خورشید» در بروجرد برگزار شد

گروه اجتماعی: جشن بزرگ «زیر سایه خورشید»، با حضور جمعی از خدام رضوی عصر یک‌شنبه، ۱۶ شهریور در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، این جشن عصر روز یکشنبه، 16 شهریور با حضور کاروان زیر سایه خورشید و تعدادی از خَدام حرم مطهر امام رضا(ع) و پرچم گنبد حرم مطهر در بروجرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) در رابطه با برگزاری این جشن گفت: هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) مراسم استقبال کاروان خدام رضوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، سادات، مسئولان، هیئات مذهبی و جمعی کثیری از مردم مؤمن و ولایت‌مدار و دوستداران اهل‌ بیت(ع) در شهر بروجرد برگزار شد.

وی افزود: در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد علی بن موسی‌الرضا(ع) و هم‌زمان با دهه کرامت، کاروان خدام حرم امام هشتم(ع) وارد شهرستان بروجرد شد و مورد استقبال گرم مردم مؤمن و ولایت‌مدار قرار گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: شیفتگان و ارادتمندان آن حضرت از پرچم حرم امام رضا(ع) استقبال کردند و عاشقان امان‌نامه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با دیدن پرچم آستان قدس رضوی با ریختن اشک شوق، دل به امام رئوف سپردند.

حجت‌‏الاسلام جعفرپور حضور مردم را نشانه جلوه‏‌گری و کرامت امام ‏رضا(ع) دانست و افزود: عشق و محبت مردم به امام ‏رضا(ع) بسیار ستودنی است.

بنا بر این گزارش، در این آیین برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد برگزاری جشن زیرسایه خورشید برگزار شد. هفتمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» امسال در 31 استان و 200 شهر کشورمان برگزار شد، همچنین نمایندگانی به 10 کشور خارجی از جمله اندونزی، نیجریه، عراق، پاکستان، هندوستان و ... فرستاده شدند.

captcha