خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه ارزش‌های اسلامی و پیشرفت انقلاب دارند
کد خبر: 1439795
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه ارزش‌های اسلامی و پیشرفت انقلاب دارند

گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و پیشرفت انقلاب دارند و باید به آن‌ها بیش از پیش بها داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه روز 24 مردادماه بوشهر، مسجد را یک هدیه الهی دانست و اظهار کرد: نیاز است که همه مردم حرمت مساجد را نگه داشته و در این اماکن حضور پرشوری داشته باشند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر ادامه داد: پنجشنبه، 30 مردادماه روز جهانی مساجد نام‌گذاری شده است زیرا 45 سال پیش در چنین روزی مسجدالاقصی توسط رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شده است.

وی افزود: نمازهای جماعت در مساجد باید به امامت روحانی برگزار شود و در برخی مساجد دیده شده نماز جماعت برپا نمی‌شود که می‌طلبد مسئولان و هیئت‌امنای مساجد در این زمینه فعالیت بیشتری انجام دهند تا شاهد حضوری پرشور در مساجد باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر همچنین، با گرامیداشت 17 مردادماه، روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و تلاش‌گر نهایت تلاش و درایت برای اصلاح امور اخبار را منعکس و نقش حساس و کلیدی خود در جامعه ایفا کنند.

وی با زنده نگه‌داشتن یاد شهدای خبرنگار از خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و پیشرفت انقلاب دارند و باید به آن‌ها بیش از پیش بها داده شود.

صفایی بوشهری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با وزیر امور خارجه و کارگزاران این وزارتخانه اشاره و بیان کرد: مذاکره با آمریکا به هیچ صورت نتیجه‌ای ندارد و با هیچ کشوری که مظلوم بوده نگاه منطقی نداشته است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در پایان با بیان اینکه در تاریخ مذاکرات دولت‌های مظلوم با آمریکا تا کنون یک مورد دیده نشده که آمریکا نگاه منطقی داشته باشد، یادآور شد: آمریکا در مذاکرات با دول مظلوم درصدد تضعیف آن‌ها است.

captcha