نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در شهرستان اهواز دایر است
کد خبر: 1429110
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در شهرستان اهواز دایر است

گروه اجتماعی: نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» به مناسبت ماه رمضان در کتابخانه عمومی کوثر شهرستان اهواز دائر است و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در کتابخانه عمومی کوثر شهرستان اهواز به مناسبت ماه رمضان در حال برگزاری است.

وی گفت: این نمایشگاه در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شده است که کتب عمومی این نمایشگاه شامل کتاب‌های عمومی علمی، تاریخ، جغرافیا، کمک درسی و دین و...است. یک بخش تخصصی نیز برای ماه رمضان در نظر گرفته شده که منابع مرتبط با این ماه عزیز و مناسبت‌های این ماه مانند شهادت حضرت علی(ع)، شب قدر و... در این قسمت نمایشگاه یافت می‌شود.

کوهی‌رستمی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار ارزشمندی در مورد ماه رمضان و نیز مناسبت‌های  این ماه همراه عرضه شده است. این نمایشگاه  به مدت یک ماه از شروع ماه رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان در کتابخانه عمومی کوثر دائر است و عموم می‌توانند همه روزه در ساعات کاری کتابخانه از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای مناسب فرهنگی، احیا و شناسایی آثار پر برکت ماه رمضان، معرفی خصایل و فضایل حضرت علی(ع) و فرزند بزرگوار ایشان، حضرت امام حسن(ع) به علاقه‌مندان کتاب وکتابخوانی است.

captcha