فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سایه وجود امنیت در جامعه اجرا می‌شود
کد خبر: 1427245
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
حجت‌الاسلام صالحی:

فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سایه وجود امنیت در جامعه اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین در دیدار با فرمانده بسیج این شهرستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سایه وجود امنیت در جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام لطیف صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، روز گذشته 16تیرماه در دیدار با فرماندهی بسیج نمین در سخنانی ضمن تبریک انتصاب سرگرد ایرانی به این سمت خطیر، گفت: انتصاب شما را درخطه فرهنگ وادب وشهر شهید پرور نمین به فال نیک گرفته از خداوند منان آرزوی توفیق می‌کنم.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیج سپاه ونیز تبلیغات اسلامی مردمی بوده ومردم بزرگترین ارگان واعضای این نهادها بشمار می روند امید است در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های ملی و مذهبی دوشادوش هم قرارگرفته و با تعامل اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را پیش ببریم.
رئیس تبلیغات اسلامی نمین افزود: فعالیت فرهنگی در هرمنطقه ای نیازمند امنیت است زیرا نیروهای فرهنگی در سایه امنیت می توانند برنامه های دینی، مذهبی و تبلیغی خود را اجراکنند.
وی افزود: ارتباط سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی که هر دو نهادهایی برخاسته از انقلاب هستند باید گسترده تر از قبل باشد.
در ادامه سرگرد ایرانی از تعاملات سپاه پاسداران و اداره تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی مذهبی شهرستان ابراز خرسندی کرد.
وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی، برنامه ریزی اعزام کاروان های زیارتی، راه اندازی پایگاه های بسیج نقش پر رنگی در این تعامل خواهد داشت.
فرمانده سپاه نمین در این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی این اداره وجود نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها را اثرگذار دانست و بر گسترش فرهنگ اسلامی تاکید کرد.

captcha