ترویج آموزه‌های دینی راه را بر نفوذ انواع دسیسه‌های دشمنان می‌بندد
کد خبر: 1412265
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

ترویج آموزه‌های دینی راه را بر نفوذ انواع دسیسه‌های دشمنان می‌بندد

گروه سیاسی: امام جمعه موقت سنندج گفت: ترویج آموزه‌های دینی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه را بر نفوذانواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌بندد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا سیدمحمدسعید حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، نهم خردادماه در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه همه مسلمانان باید در مورد سلامت جامعه اسلامی از هرگونه بی‌عفتی و بی‌حجابی احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی امر و همه بخش‌های جامعه موظفند که در این راستا انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشند.
وی با اعلام اینکه سیره و سنت رسول‌الله(ص) الگوی کاملی برای همه مسلمانان است، افزود: ترویج آموزه‌های دینی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه را بر نفوذ انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌بندد.
امام جمعه موقت سنندج اعلام کرد: دوری از آموزه‌های اسلامی، مبانی قرآنی، پیروی از فرهنگ منحط غربی و گرفتار شدن در دام توطئه‌های دشمنان ریشه‌ی بسیاری از  مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بین مسلمانان در سراسر دنیا است.
وی خواستار هوشیاری و بصیرت روزافزون مسلمانان در برابر توطئه‌های گسترده دشمنان شد و عنوان کرد: در حال حاضر شاهد کشتار مسلمانان توسط خود مسلمانان و عرض‌اندام گروه‌های تکفیری و تندرو در کشورهای اسلامی هستیم، که صدمات بسیاری را بر پیکره مسلمانان وارد کرده است.
ماموستا حسینی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از بیکاری و عدم سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال به عنوان مهم‌ترین دغدغه و معضل مردم کردستان نام برد و خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری در این خصوص شد.

captcha