ورود مباحث قرآنی به رسانه در تقویت آموزه‌های دینی مؤثر است
کد خبر: 1410979
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

ورود مباحث قرآنی به رسانه در تقویت آموزه‌های دینی مؤثر است

گروه فعالیت‌های قرآنی: ورود مباحث قرآنی به عرصه رسانه، نعمت بزرگی در راستای تقویت آموزه‌های قرآنی و دینی است که همت و عنایت بیشتری را می‌طلبد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز، پنجم خرداد در بازدید از خبرگزاری ایکنای استان خطاب به مسئولان این خبرگزاری گفت: ورود مباحث قرآنی به عرصه رسانه، نعمت بزرگی در راستای تقویت آموزه‌های قرآنی و دینی است که همت و عنایت بیشتری را می‌طلبد.





وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروی جوان و خلاق به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مثبت خبرگزاری ایکنا، بر افزایش کمی و کیفی اطلاعات قرآنی افزوده است، بیان کرد: با توجه به عرصه‌های گوناگون دینی در استان، این خبرگزاری در سالیان اخیر حضور پررنگی در این عرصه‌ها داشته و وظایف خود در رابطه با ایجاد فضای دینی را به‌خوبی انجام داده است.





مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی، خبرگزاری ایکنا را یکی از رسانه‌های اثرگذار در حوزه قرآن در کشور معرفی کرد و افزود: این رسانه قرآنی در پوشش اخبار و برنامه‌های قرآنی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و دینی سایر دستگاه‌ها و نهادهای کشور وظیفه مهمی برعهده دارد.





گرایلی تعامل خبرگزاری ایکنا با اوقاف را مثبت ارزیابی کرد و از آمادگی این سازمان برای تعامل بیشتر با این رسانه قرآنی خبر داد.

captcha