اشاعه آموزه‌های قرآنی در جامعه؛ مهم ترین هدف مراکز قرآنی
کد خبر: 1406010
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

اشاعه آموزه‌های قرآنی در جامعه؛ مهم ترین هدف مراکز قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: اشاعه آموزه‌های قرآنی در جامعه و بین افراد بالاخص قشر جوان از جمله مهم‌ترین اهداف مراکز قرآنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: اشاعه آموزه‌های قرآنی در جامعه و بین افراد بالاخص قشر جوان از جمله مهم‌ترین اهداف مراکز قرآنی است.
وی افزود: تمسک به فرهنگ قرآنی، راه سعادت را برای همگان به‌ویژه جوانان مشخص کرده است و آنان را از گمراهی می‌رهاند پس باید در جهت پیشرفت این امر مهم بیش از پیش تلاش کرد.
حجت‌‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه باید نسل جوان با قرآن آشنا کنیم، عنوان کرد: قرآن، نور است و نورانیت را به دنبال دارد که باید مربیان و مدرسان قرآنی علاوه بر آموزش قرائت این کتاب آسمانی، معارف و آموزه‌های آن را برای نسل جوان تبیین کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت‌کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش‌های انسانی و اخلاقی به شمار می‌رود، یادآور شد: باید تلاش کنیم که فرزندان ما از همان دوران کودکی با قرآن و فرهنگ‌های ارزشی این کتاب مقدس آشنا و مأنوس شوند.

captcha