نیروهای مسلح حافظ منافع نظام و دستاوردهای انقلاب هستند
کد خبر: 1398037
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
استاندار خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح حافظ منافع نظام و دستاوردهای انقلاب هستند

گروه سیاسی: امروز تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به‌عنوان حافظان امنیت و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب محسوب می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز، یکم اردیبشهت در مراسم تحلیف سربازان مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند گفت: امروز تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به‌عنوان حافظان امنیت و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب محسوب می‌شوند.



وی خدمت در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را برای تمامی نیروهای مسلح در تمامی بخش‌ها و سطوح یک افتخار دانست و افزود: امید است همه ما بتوانیم در راستای اجرایی‌کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید در تمام بخش‌ها به اهداف عالیه مورد نظر دست پیدا کنیم.



استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کشوری برای اقتدار خود و دفاع از تمامیت ارضی نیاز به نیروهایی آموزش دیده و فداکار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی نیروهای سه‌گانه ما در کنار بسیجیان یک لحظه از پای نمی‌نشینند.



خدمتگزار آموزش را یکی از ارکان مهم در این زمینه دانست و افزود: آموزش‌دهندگان نیز به‌عنوان کسانی که به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی اعتقاد و باور قلبی دارند نقشی مهم در ارائه این آموزش‌ها بر عهده داشته و دارند.



وی با بیان اینکه روش‌های مبارزه و جنگ در دنیای امروز با گذشته متفاوت است، بیان کرد: امروز استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در عرصه مبارزه به‌عنوان یک اصل مورد توجه قرار گرفته که باید به این مهم نیز توجه ویژه‌ای شود.



استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امید است کسانی که در این مرکز دوره‌های آموزش نظامی را طی کرده‌اند این آموزش‌ها را با آموزش‌های دانشگاهی ادغام کرده و به‌عنوان سربازان فداکار نظام در راه استقلال و دفاع از کیان ایران اسلامی از تمام توان خود استفاده کنند.



خدمتگزار گفت: کسانی که در دفاع از ایران اسلامی سوگند یاد می‌کنند باید به آن وفادار بوده و در تمامی ابعاد زندگی فردی، اداری و اجتماعی آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

captcha