پایبندی به ارزش‌های اسلامی؛ مهمترین راه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن ‌
کد خبر: 1396216
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

پایبندی به ارزش‌های اسلامی؛ مهمترین راه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن ‌

گروه اجتماعی: امام جمعه یاسوج آشناسازی فرزندان از دوران کودکی با سیره ائمه اطهار‌(ع) و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و خط قرمزها انقلاب و نظام را از عوامل مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان و استفاده از ماهواره عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج امروز‌، 27 فروردین در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو به مدیران نهادها و دستگاه‌ها و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده وظایف مسئولان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مشخص شده است.
وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری به‌صورت ویژه و خاص مسائل کشور را رصد می‌کنند و نام‌گذاری‌های سال مبنی بر مسائل و مشکلات موجود در جامعه بوده است، افزود: معظم‌له تأکیدات زیادی بر مقوله فرهنگ و اقتصاد دارند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تعبیر رهبری از مقوله فرهنگ همانند هوایی است که تنفس می‌کنیم، بیان کرد: امیدواریم تمامی مدیران اعم از فرهنگی و غیر‌فرهنگی در سالی که مزین به «اقتصاد و فرهنگ» است با عزمی ملی و مدیریتی جهادی وارد عرصه شوند.
حجت‌الاسلام حسینی به نقش و تأثیر رفتار و برخورد مسئولان در سطح جامعه اشاره و ابراز کرد: هر کس خود را اصلاح کند و از معصیت بازدارد و خود را مشغول کارهای خوب کند بی‌شک بر دیگر افراد تأثیر می‌گذارد.
وی با بیان تأثیرات منفی ماهواره بر زندگی افراد عنوان کرد: اگر بتوانیم خود را با کارهای اسلامی تطبیق دهیم و بر ارزش‌های اسلامی پایبند باشیم هیچ چیزی حتی ماهواره نمی‌تواند تأثیری بر آحاد جامعه بگذارد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: مدیران در انجام امور و در صورت بروز مشکل و مقابله با آن باید اول از خود شروع کنند و رفتار و عمل خود را الگوی مردم قرار دهند تا بتوان در سطح جامعه با هرگونه مشکل و آسیبی که کشور را تهدید می‌کند، مقابله کرد.
حجت‌الاسلام حسینی مدیران را رأس هرم هر اداره برشمرد و اضافه کرد: اگر مدیر در انجام امور درست عمل کند آن اداره و یا سازمان اصلاح می‌شود از این‌رو اگر می‌خواهیم مؤثر باشیم و انجام وظیفه کنیم باید درست باشیم و آن زمان است که هیچ‌کس نمی‌تواند تأثیر منفی بگذارد.
وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم ماهواره اثر نکند و هیچ کدام از تبلیغاتی که از سوی دشمنان انعکاس داده می‌شود تأثیر‌گذار نباشد باید از خود شروع کنیم.
امام جمعه یاسوج آشناسازی فرزندان از دوران کودکی با سیره ائمه اطهار‌(ع) و  پایبندی به ارزش‌های اسلامی و خط قرمزها انقلاب و نظام را از عوامل مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان و استفاده از ماهواره خواند و یادآور شد: زمانی‌که فرزندان ما از کودکی با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا شوند بی‌شک تأثیرگذارتر از زمان بزرگسالی است.

captcha