افتتاح هفت پروژه فرهنگی در کردستان
کد خبر: 1384990
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

افتتاح هفت پروژه فرهنگی در کردستان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در صورت تخصیص اعتبارات در سال 93 هفت پروژه فرهنگی این اداره‌کل در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات در سال 93 هفت پروژه فرهنگی این اداره‌کل در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: پروژه‌های مجتمع فرهنگی نور کامیاران، مجتمع فرهنگی نور سنندج، مجتمع فرهنگی نور قروه، دبیرستان علوم و معارف اسلامی بیجار و مرکز فرهنگ و اندیشه اسلامی سنندج و خانه‌های عالم از جمله پروژه‌هایی است که در کمتر از سه سال اخیر و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: خوشبختانه این اداره طی چهار سال گذشته پروژه‌‌های بزرگ فرهنگی را با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و منابع داخلی احداث کرده و مورد بهره‌برداری قرار داده است.
وی بیان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان نیاز است، پروژه‌های فرهنگی در استان کردستان به جدیت و برنامه‌ریزی بیشتر اجرا شود و در همین راستا انتظار می‌رود که مسئولان استانی و کشوری نیز از برنامه‌ها و اقدامات این بخش به‌صورت ویژه حمایت کنند.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر لزوم تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان کردستان عنوان کرد: دشمنان به‌دنبال ضربه زدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام هستند و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه بصیرت‌افزایی به‌ویژه در بین جوانان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی باید اولویت کاری مدیران استانی باشد، یادآور شد: استکبار جهانی تمامی ظرفیت خود را برای نابودی ارزش‌های اسلامی به‌کار گرفته است و تنها راه مقابله با این هجمه‌ها ارائه راهکارهای فرهنگی است.

captcha