راهپیمایی 22 بهمن؛ صحنه نمایش وحدت و اقتدار ملی
کد خبر: 1372862
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

راهپیمایی 22 بهمن؛ صحنه نمایش وحدت و اقتدار ملی

گروه سیاسی: فرماندار درمیان از پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان عظیم‌ترین واقعه سیاسی قرن یاد کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن میعادگاه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای نمایش وحدت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، رجبعلی براتی، فرماندار درمیان امروز، 20 بهمن در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن از پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان عظیم‌ترین واقعه سیاسی قرن یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه ظهور امام راحل به‌عنوان عالمی برجسته، حکیم و فقیهی شجاع و مجاهد به نقطه عطفی در تاریخ بشریت مبدل شد که تمام معادلات سیاسی جهان را برهم زد، اظهار کرد: استکبار برای تغییر ذائقه مردم و نقشه جغرافیایی خاورمیانه نقشه‌های بسیاری کشیده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات استکبار در این منطقه از جهان برهم خورد.

فرماندار درمیان تعیین مختصات جغرافیایی، به‌وجود آوردن کشورهای وابسته و ضعیف، ایجاد درگیری‌های قومی، قبیله‌ای و مذهبی در کشورهای منطقه و عقب‌مانده نگه داشتن از نظر علمی، فرهنگی ـ اقتصادی را از مهم‌ترین سیاست‌های دشمن در خاورمیانه برشمرد.

براتی با بیان اینکه هدف استکبار از ترویج فرهنگ منحط غربی در کشورهای منطقه به‌ویژه بلاد اسلامی ایجاد فساد اخلاقی و دور شدن مردم این کشورهای از تمدن و فرهنگ اصیل اسلامی است، عنوان کرد: آنچه باعث پیروزی این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده، بیداری، بصیرت و حمایت بی‌دریغ مردم خداجوی ایران از ولایت فقیه است.

وی، اسلام آمریکایی را اسلامی سطحی‌نگر و مطیع استکبار دانست و افزود: مستکبران جهان و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب سال‌ها است که با توسل به حربه‌هایی نظیر، زور، ترور، ایجاد جو خفقان و وحشت و استفاده از حکام دست‌نشانده ذخایر و ثروت‌های ملی مردم کشورها را به غارت می‌برند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه ملت مؤمن و هوشیار با حضور حماسی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب را کاملاً مأیوس می‌سازند، گفت: مرزنشینان غیور درمیانی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اوج اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

براتی یادآور شد: مردم این شهرستان مرزی بار دیگر برای پاسداشت این ارزش‌ها در یوم الله 22 بهمن به خیابان‌ها می‌آیند تا با آرمان‌های امام ، انقلاب و ولایت فقیه تجدید میثاق کنند.

وی پیام حضور مرزنشینان را اتحاد، انسجام، همراهی با نظام اسلامی و حرکت در مسیر استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر یادآور روزگار نجات ملت ایران از یوغ استبداد و استعمار اجانب است.

captcha