نسخه آزمایشی تارنمای اطلاع‌رسانی هلال رونمایی شد
کد خبر: 1366398
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

نسخه آزمایشی تارنمای اطلاع‌رسانی هلال رونمایی شد

گروه اجتماعی: نسخه آزمایشی پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) ششم بهمن در مراسمی با حضور مدیر کل اداره اوقاف استان اصفهان رونمایی شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از نسخه آزمایشی پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) رونمایی شد.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان فعالیت بالغ بر 30 خادم افتخاری آستان حضرت حضرت هلال بن علی(ع) در بخش‌های مختلف خبری، عکاسی، طراحی، گرافیکی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را بسیار مغتنم شمرد و تأکید کرد: فعالیت تمامی بقاع متبرکه کشورمان باید به گونه‌ای باشد که شاهد تجمع بیشتر جوانان نسبت به سایر اقشار مردم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه کشور باشیم.



حجت‌الاسلام صادقی فعالیت‌های خبری پایگاه اطلاع‌رسانی هلال و ارتباط گسترده با سایر خبرگزاری‌های رسمی کشور و بازتاب وسیع خبرهای منتشر شده توسط این پایگاه در فضای مجازی را از امتیازات منحصر به فرد و قابل تقدیر حرم مطهر هلال بن علی(ع) عنوان کرد.



مدیرکل اوقاف استان اصفهان، بازدید میانگین روزانه بیش از 7 هزار نفر از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم همین طور که طی سال‌های گذشته شاهد پیشرفت چشمگیر آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده ایم، در سال‌های آینده نیز شاهد پیشرفت همه بقاع متبرکه کشورمان به دست جوانان برومند انقلاب اسلامی باشیم.



حجت‌الاسلام صادقی افزود: امیدواریم با تلاش خدام آستان، به‌زودی شاهد راه‌اندازی نسخه اصلی این سایت در فضای مجازی باشیم.



یادآور می‌شود؛ پایگاه اطلاع‌رسانی هلال به نشانی www.helal.ir   از سال 84 فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد و طی دوران فعالیت خود 3 بار متوالی به دست دشمنان ولایت مورد حمله سایبری قرار گرفت اما در طول سه ماه گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون ریال در قالب جدید و با ویژگی‌های امنیتی در برابر حملات سایبری در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.



رادیو اینترنتی هلال، مدیا هلال، تلویزیون اینترنتی هلال، زیارت مجازی در قالب تصاویر سه بعدی، پخش زنده از جمله امکانات جدید این وبگاه است که در حال راه‌اندازی است.

captcha