دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی و سعادت در آخرت می‌شود
کد خبر: 1340801
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۳

دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی و سعادت در آخرت می‌شود

گروه سیاسی: امام جمعه موقت سیرجان گفت: دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی، سرافرازی در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسین حیدری، امام جمعه موقت سیرجان رو‌ز گذشته، 22 آذر در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: آمریکا تا زمانی‌که ملت ایران به‌‌دنبال ارزش‌های اسلامی است، خصومت و دشمنی با ایران اسلامی دارد و انرژی هسته‌ای فقط بهانه‌ای است تا بتواند علیه ما توطئه کند و به دشمنی خود ادامه دهد.



وی در مورد اظهارات مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم، تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کنیم، افزود: این نمی‌توانیم دشمن، از می‌توانیم جوانان برومند ما برگرفته است و ملتی در مقابل دشمنان ایستاد و بر این ایستادگی پافشاری کرد، امروز استکبار را به زانو درآورده است که نمی‌توانند علیه خواست ملت ایران حرکتی داشته باشند.



امام جمعه موقت سیرجان تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال اشاعه فرهنگ غرب در جامعه هستند و ما نباید خواسته و یا ناخواسته اسباب دست دشمن شویم و از ارزش‌های دینی و ملی فاصله بگیریم و هر فاصله یعنی نزدیک شدن به فرهنگ ضد‌دینی غرب و دشمنانی که پس از 35 سال نمی‌توانند الگوی ارزشی اسلام را در جامعه ببینند.



حجت‌الاسلام حیدری محرم و صفر را یادآور شعار لبیک یا حسین(ع) بیان کرد و گفت: این شعار برای ملت ایران همیشه زنده است و ما تا آخر حسینی می‌مانیم و علیه ظلم و ستم دشمن همچنان می‌ایستیم تا مقتدرتر از همیشه بر اصول اسلام تأکید کنیم و حاکمیت اسلام را در جهان کنونی که ملت‌ها تشنه ارزش‌ها و مسائل اسلام هستند، داشته باشیم.



وی همچنین بر رعایت تقوا و دوری از گناه تأکید کرد و یادآور شد: دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی، سرافرازی در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.

captcha