بصیرت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری؛ لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی
کد خبر: 1316276
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

بصیرت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری؛ لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: بصیرت، آگاهی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.


حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عرفانی، رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: برای نهادینه‌شدن فرهنگ قرآن در میان خانواده‌های نیروی انتظامی اقدامات و فعالیت‌های بسیاری انجام گرفته است.



وی با اشاره به اجرای طرح نور مبین قرآن در بعد آشنایی با مفاهیم این کتاب آسمانی در مناسبت‌های مختلف، گفت: برگزاری مشاوره دینی که با هدف تأثیرگذاری و ارتقاء سطح دینی افراد صورت می‌گیرد، نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی نیروی انتظامی خراسان جنوبی بوده است.



ریئس عقیدتی - سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: از جمله فعالیت‌های برون سازمانی می‌توان به سخنرانی در مساجد، مدارس، دانشگا‌ه‌ها، صدا وسیما و اعزام مبلغ در ماه رمضان به یگان‌های نیروی انتظامی اشاره کرد.



حجت‌الاسلام عرفانی با اشاره به اینکه بصیرت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلامی است، اظهار کرد: مقوله بینش سیاسی کارکنان با محوریت گفتمان رهبری جهت افزایش آگاهی کارکنان نسبت به مسائل سیاسی انجام گرفته است، چرا که وظیفه آنها پاسداری از ارزش‌های اسلامی است که باید از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار باشند.



وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات هدایت سیاسی تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: در این مراسم از اساتید مجرب دعوت می‌شود تا به شبهات مطرح شده پاسخ دهند.



رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه میزان آشنایی کارکنان نیروی انتظامی با روخوانی و روانخوانی قرآن بیش از 90 درصد است، خاطر نشان کرد: تهیه و ارسال نشریات سیاسی که به صورت متمرکز در بین کارکنان و مدیران تقسیم می‌شود از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال جاری بوده است.

captcha