نخستین مرحله زکات فطریه به حساب بیماران صعب‌العلاج واریز شد
کد خبر: 4209908
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
در گلستان

نخستین مرحله زکات فطریه به حساب بیماران صعب‌العلاج واریز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطره و همچنین کفارات مردم مؤمن و نیکوکار همچنان تا جمعه، ۲۴ فروردین‌‌ماه ادامه دارد، گفت: در مرحله نخست زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان، 22 فروردین‌ماه در سخنانی گفت: اولین مرحله زکات فطریه جمع‌آوری شده در همان روز عید فطر به حساب خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز شد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطره و همچنین کفارات مردم مؤمن و نیکوکار همچنان تا جمعه، ۲۴ فروردین‌‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: در مرحله نخست مبلغ ۹۸۰ میلیون تومان در روز اول عید فطر به حساب دو هزار و 97 بیمار سرطانی و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه یک هزار و 730 پایگاه در سطح استان گلستان فطریه و کفاره مردم مؤمن و خداجوی را جمع‌آوری می‌کنند، افزود: مراحل بعدی پس از دریافت وجوهات مردمی، به‌ حساب نیازمندان با اولویت ایتام، واریز می‌شود.

وی با اعلام روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه تصریح کرد: کد دستوری #۵*۰۱۷۸۸۷۷ و شماره کارت‌های ۰۲۲۶_۹۹۹۷_۹۹۱۸_۶۰۳۷ برای فطریه عام و شماره کارت ۰۵۹۴_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای فطریه سادات و همچنین شماره کارت ۰۲۹۷_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت کفارات عمد و غیرعمد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به طرح نانینو در تمامی دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌های دولتی سطح استان گفت: آن دسته از مردمی که موفق به مراجعه حضوری در پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات نشدند، می‌توانند از بستر فراهم شده در دستگاه‌های کارتخوان تمامی نانوایی‌های دولتی در سراسر استان استفاده و نسبت به پرداخت زکات فطریه و کفارات خود تا ۲۴ فروردین‌ماه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha