وفای به عهد؛ یکی از دروس ماه رمضان
کد خبر: 4208206
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان بیان کرد:

وفای به عهد؛ یکی از دروس ماه رمضان

آخوند قره‌باش با اشاره به اینکه در ماه رمضان به مهمانی خدا می‌رویم و درس تعهد و وفای به عهد را می‌آموزیم، گفت: در این ماه با تمرین بندگی در پیشگاه خدای متعال می‌آموزیم در تمام مراحل زندگی نیز پای عهد خود به خداوند بایستیم و شفاعت خداوند را دریافت کنیم.

آخوند عبدالباسط قره‌باش، رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آخوند عبدالباسط قره‌باش، رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان امروز، 14 فروردین در خصوص لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) و همچنین برکات ماه مبارک رمضان و نمازهای تراویح در مسجد محمد رسول‌الله(ص) تنگراه شهرستان گالیکش گفت: عبادت در شب‌های قدر از هزاران سال عبادت کردن مهم‌تر است.

رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه یکی از شب‌های 21، 23، 25، 27 و یا شب 29 ماه رمضان ممکن است شب قدر باشد، اظهار کرد: ترکمن‌ها اعتقاد دارند شب 27 ماه رمضان، شب قدر بوده، لذا باید با شب زنده‌داری و توبه از گناهان آن را احیا کرده و حرمت آن را نگه‌ داریم.

آخوند قره‌باش با اشاره به اینکه در ماه پرثواب رمضان به مهمانی خدا می‌رویم و درس تعهد و وفای به عهد را می‌آموزیم، تصریح کرد: وقتی که در ماه مبارک رمضان وفای به عهد و تعهد به خداوند را بیاموزیم در تمام مراحل زندگی نیز پای عهد خود به خداوند بوده و شفاعت خداوند را دریافت خواهیم کرد.

وی به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی افراد جامعه تأکید کرد و گفت: امیدواریم خداوند در 10 روز اول ماه رمضان ما را مورد رحمت خود قرار داده و در ایام 10 روز دوم ماه رمضان نیز ما را مورد مغفرت و عفو گناهان قرار داده و همچنین در 10 روز پایانی ماه رمضان نیز ما را از آتش جهنم خلاص کند.

انتهای پیام
captcha