۴۵۵ گروه جهادی در ایام نوروز و ماه رمضان به فعالیت پرداختند
کد خبر: 4208130
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۴۵۵ گروه جهادی در ایام نوروز و ماه رمضان به فعالیت پرداختند

ملک شاهکویی با بیان اینکه اقدامات جهادی باعث رفع محرومیت‌ها و کمک به ترویج روحیه و گفتمان جهادی در جامعه می‌شود، گفت: ۴۵۵ گروه در ایام نوروز و ماه رمضان به فعالیت جهادی پرداختند.

علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان به نقل از روابط عمومی خبرگزاری بسیج گلستان، علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان پیرامون اردوهای جهادی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: جهادگران بسیجی در سراسر استان همچون دیگر موقعیت‌ها با حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی چشمگیری را به انجام رساندند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در ایام نوروز چهارهزار و 100نفر در قالب ۴۵۵ گروه جهادی به انجام فعالیت‌های جهادی پرداختند، اظهار کرد: ۷۰ پروژه عمرانی شامل ساخت و مرمت خانه محروم، مرمت مساجد و اماکن متبرکه، آبرسانی و دیگر پروژه‌های مورد نیاز مردم شریف استان از جمله اقدامات این گروه‌های جهاد بود.

ملک شاهکوهی در ادامه به دیگر فعالیت‌های جهادگران پرداخته و افزود: توزیع افطاری ساده به تعداد ۱۰۰ هزار نفر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، توزیع بسته‌های معیشتی و... از دیگر اقدامات فعالان جهادی و بسیجی در ایام تعطیلات بود.

وی ضمن تشکر از همکاری و خدمات ارزشمند جهادگران، گفت: این اقدامات باعث رفع محرومیت‌ها و مشکلات محرومین و همچنین کمک به ترویج روحیه و گفتمان جهادی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha