ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها برای فعالیت‎‌های خیریه‌ای
کد خبر: 4206301
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
معاون استاندار گلستان بیان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها برای فعالیت‎‌های خیریه‌ای

مهاجر، تسهیل‌سازی خدمت‌رسانی به نیازمندان توسط تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی خیریه را از هداف مهم جلسه برشمرد و گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و تریبون‌های اثرگذار باید در آگاه سازی عمومی نسبت به طرح‌ها و پویش‌های خیریه مانند آرامش بهاری استفاده کرد.

سیدعلی مهاجر،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه شورای مشارکت‌ مردمی بهزیستی امروز، 28 اسفندماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گلستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان، سرپرست بهزیستی استان گلستان و اعضای خیرین در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گلستان برگزار شد.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه بهزیستی، سازمانی مهم و پرکار بوده که چشم بسیاری از نیازمندان به دستان این مجموعه است، گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها موظف به هم‌کاری و همراهی با بهزیستی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اینکه برخی از نیازمندان چندباره از خدمات بهره‌مند شده و بعضی مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: یکی از ضعف‌های خدمت‌رسانی به نیازمندان، عدم هماهنگی دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در شناسایی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

مهاجر، تسهیل‌سازی خدمت‌رسانی به نیازمندان توسط تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی خیریه را از اهداف مهم جلسه برشمرد و افزود: سامانه‌ «نیکو گلستان» که با تدبیر استاندار گلستان و مجموعه بهزیستی طراحی و راه‌اندازی شده است، می‌تواند علاوه بر رفع این نقص، بسیاری از دغدغه‌های تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مربوطه را برطرف و هم‌پوشانی ایجاد نماید.

وی با تأکید بر اینکه سهم قانونی از اعتبارات تکلیفی شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها که به موضوع خدمات‌رسانی به نیازمندان اختصاص دارد باید با پی‌گیری و مطالبه‌گری قانونی جذب و هدف‌گذاری شود، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و هم‌چنین تریبون‌های اثرگذار مثل نماز جمعه باید در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی نسبت به طرح‌ها و پویش‌های خیریه مانند آرامش بهاری استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha