بندگی خدا؛ ویژگی مهم یاران حضرت مهدی(عج)
کد خبر: 4204082
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
استاد مرکز تخصصی مهدویت قم مطرح کرد

بندگی خدا؛ ویژگی مهم یاران حضرت مهدی(عج)

حجت‌الاسلام محمودی بندگی خدا را یکی از ویژگی‌های بیان شده یاران حضرت مهدی(عج) توسط ائمه(ع) دانست و گفت: افراد با بندگی در ماه مبارک رمضان در مسیر یاری حضرت صاحب‌الزمان(عج) قرار گرفته و در نتیجه به ظهور حضرت نزدیک خواهیم شد.

حجت‌الاسلام حسن محمودی، استاد مرکز تخصصی مهدویت قمحجت‌الاسلام حسن محمودی، استاد مرکز تخصصی مهدویت قم، 17 اسفندماه در جریان برگزاری همایش «رمضان مهدوی» در دانشگاه فرهنگیان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: ماه رمضان، ماه بندگی خداست و باید در این ماه بندگی خدای متعال را تمرین کنیم.

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم «عابدون» یا بندگی خدا را یکی از ویژگی‌های بیان شده یاران حضرت مهدی(عج) توسط ائمه(ع) دانست و افزود: افراد با بندگی در ماه مبارک رمضان در مسیر یاری حضرت صاحب‌الزمان(عج) قرار گرفته و در نتیجه به ظهور حضرت نزدیک خواهیم شد.

محمودی یکی از راه‌های بندگی را انس با قرآن بیان کرد و ادامه داد: در کتاب «سیمای ماه دوازدهم»، آیات مهدوی هر جزء به‌صورت تفکیک شده آمده است و با مطالعه و انس با آن می‌توان به ارتباط مهدویت و قرآن پی‌برد.

وی با اشاره به سخنی از آیت‌الله بهجت(ره) که فرمودند: «تا رابطه ما با امام زمان(عج) درست نشود، کارهایمان درست نخواهد شد»، اظهار کرد: سلام روزانه به حضرت ولی‌عصر(عج)، هدیه دادن به ایشان، نجوای همیشگی با ایشان، دعا برای امام زمان(عج) و... از جمله کارهایی است که می‌توان با ایشان ارتباط برقرار کرد.

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به اینکه عاشق با معشوق رابطه برقرار می‌کند، تصریح کرد: امام زمان(عج) فرمودند که هر یک از شیعیان باید کاری‌هایی را انجام دهند که آنان را به ما نزدیک کند، لذا محبت امام زمان(عج) اکسیر اعظم است و هر کس که با عشق زندگی نکند خسته خواهد شد.

محمودی با تأکید بر اینکه تمام انبیا و ائمه(ع) عاشق حضرت مهدی(عج) بودند، گفت: هدف تمام انبیا و ائمه(ع) توسط حضرت ولی‌عصر(عج) محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha