همایش رمضان مهدوی در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4203923
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
به مناسبت ماه مبارک رمضان:

همایش رمضان مهدوی در گلستان برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) گلستان از برگزاری همایش رمضان مهدوی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این همایش با هدف آشنایی و الفت بیشتر با قرآن ناطق یعنی حضرت مهدی(عج) تدارک دیده شده است.

پوستر ماه رمضانوجیهه جهانشاهی، مسئول فرهنگی بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، در ارتباط با همایش رمضان مهدوی، گفت: ماه مبارک رمضان بهار دل‌ها بوده و افراد در این ماه بیشتر از هرماه دیگر با قرآن مأنوس هستند لذا باید بیشترین بهره را از این ماه ببریم.

مسئول فرهنگی بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) گلستان از برگزاری همایش رمضان مهدوی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این همایش با هدف آشنایی و الفت بیشتر با قرآن ناطق یعنی حضرت مهدی(عج) تدارک دیده شده است تا شرکت‌کنندگان با استفاده از منابعی که در اختیار آنان قرار داده می‌شود، به ترویج مفاهیم مهدوی در ماه مبارک رمضان بپردازند.

جهانشاهی با بیان اینکه در این طرح از کتاب «سیمای دوازدهم» نوشته محمود اباذری استفاده می‌شود، ادامه داد: در این کتاب آیات مهدوی هر جزء به صورت تفکیک‌شده آمده و فایل پی‌دی‌اف آن در اختیار حضار قرار گرفته تا در مجالس و محافل قرآنی به تبیین آیات مهدوی بپردازند.

وی با اشاره به کتاب «آفتاب مهر»، تصریح کرد: این کتاب که توسط مرکز تخصصی مهدویت قم جمع‌آوری شده، با زبانی ساده و عامیانه به پاسخگویی شبهات مهدوی پرداخته تا در ماه پربرکت رمضان برخی از شبهات مهدوی افراد پاسخ داده شود.

مسئول فرهنگی بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) گلستان به مسابقه حفظ احادیث مهدوی اشاره کرد و اظهار کرد: محتوای این مسابقه از کتاب «چهل حدیث» گرفته شده که به صورت روزانه یک حدیث از حضرت مهدی(عج) بیان می‌شود تا از طریق حفظ احادیث، دانش مهدوی افراد ارتقا یابد.

جهانشاهی با تأکید بر اینکه این همایش ویژه مبلغین، مداحان، مسئولین هیئت‌های مذهبی و مدیران کانون‌های قرآنی است، گفت: تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی در ماه رمضان به گسترش مفاهیم مهدوی بپردازیم.

انتهای پیام
captcha