تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)؛ تکنیکی اثرگذار برای مبارزه با دشمن
کد خبر: 4199958
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
شکری‌نیا بیان کرد:

تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)؛ تکنیکی اثرگذار برای مبارزه با دشمن

مدیرکل مرکز صدا و سیمای گلستان، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) را یک تکنیک مهم و اثرگذار برای مبارزه با دشمن دانست و افزود: در عصر امروز باید با زبان نسل جدید با آنان ارتباط برقرار کرده و مفاهیم قرآن را انتقال دهیم.

رسول شکری‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، رسول شکری‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی ستاد عملیات«فصل بندگی» که ۲۵ بهمن ماه در سالن جلسات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: ما دچار یک فراموشی جدی در حوزه قرآن و مفاهیم قرآن هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه دشمن همه ابزار و ظرفیت‌های خودش را برای عملیات روانی در سال‌های اخیر علیه نظام و انقلاب به کار بسته است، گفت: اگرچه مردم فیهم و شریف ایران با عملکرد خود خط بطلان بر نقشه‌های شوم دشمنان کشیدند، اما دشمن از موضع خود کوتاه نخواهد آمد.

شکری‌نیا تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) را یک تکنیک مهم و اثرگذار برای مبارزه با دشمن دانست و افزود: طرح «با قرآن زندگی کنیم» سبب انس و الفت افراد با قرآن شده، لذا در عصر امروز باید بدانیم مخاطب امروز با بعضی مفاهیم بیگانه بوده و باید با زبان نسل جدید با آنان ارتباط برقرار کرده و مفاهیم را انتقال دهیم.

وی با تأکید بر ارزش خبری هر خبر، ادامه داد: هرچه یک خبر افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد، ارزش خبری بالاتری خواهد داشت، لذا باید به اجتماعاتی مذهبی از قبیل عید غدیر، اربعین و راهیمایی 22 بهمن و امثال آن بیشتر بپردازیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به بخشی از آیه دوم سوره مبارکه طلاق «وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا»، «و هر كس از خدا پروا كند [خدا] براى او راه بيرون‌‏شدنى قرار مى‏‌دهد»، گفت: اگر افراد به این آیه معرفت ظاهری و باطنی پیدا کنند، نجات‌دهنده بشریت است.

انتهای پیام
captcha