مراسم اربعین گلزار شهدای حادثه تروریستی کرمان در گرگان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4199946
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸

مراسم اربعین گلزار شهدای حادثه تروریستی کرمان در گرگان برگزار شد + عکس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه فصلت، گفت: نزول ملائکه در این آیه حاکی از تأیید و توفیقات مداوم خدا نسبت به افرادی بوده که برای عمل به دستورات الهی اهل استقامت و ایستادگی بوده و در این مسیر ثابت قدم هستند.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم سراسری اربعین گلزار شهدای حادثه تروریستی کرمان، 25 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه فصلت، گفت: نزول ملائکه در این آیه حاکی از تأیید و توفیقات مداوم خدا نسبت به افرادی که برای عمل به دستورات الهی اهل استقامت و ایستادگی بوده و در این مسیر ثابت قدم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه تمام دشمنان، کشورهای منافق‌نشین و کودک‌کش با انتشار اخبار کذب و تحریف شده سعی در خانه‌نشین کردن مردم در روز 22 بهمن داشتند، اظهار کرد: بار دیگر مردم با بصیرت با حضور خود نقشه‌های شوم و دسیسه‌های آنان را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال در اقصی نقاط کشور بین 10 تا 20 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد و بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

انتهای پیام
captcha