بیش از 50 برنامه قرآنی در سطح گرگان برگزار شده است
کد خبر: 4198754
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان:

بیش از 50 برنامه قرآنی در سطح گرگان برگزار شده است

حجت‎‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر تلاش شده تا جلسات مستمر قرآن، تفسیر و تدبر در قرآن کریم به‌صورت محله‌محوری و مسجدمحوری در سطح گرگان برگزار شود، گفت: بیش از 50 برنامه قرآنی در سطح شهرستان گرگان به اجرا در آمده است.

حجت‌اسلام محمدزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانحجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد(ص)، گفت: مهم‌ترین معجزه پیامبر اسلام(ص) قرآن بود و این معجزه، بزرگ‌ترین اعجاز انبیا بوده و هیچ کدام از انبیای الهی و توحیدی، معجزه‌شان به منزلت معجزه پیامبر بزرگوار نمی‌رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه انسان همواره باید با قرآن زندگی کند، اظهار کرد: قرآن کامل‌ترین و دقیق‌ترین کتاب راهنما برای بشریت بوده لذا پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت کلام وحی و قرآن آغاز شد.

حجت‎‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر تلاش شده تا جلسات مستمر قرآن، تفسیر و تدبر در قرآن کریم به‌صورت محله‌محوری و مسجدمحوری در سطح گرگان برگزار شود، ادامه داد: بیش از 50 برنامه قرآنی در سطح شهرستان گرگان به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفندماه، گفت: انتخابات فرصت بی‌نظیری برای مردم به منظور شرکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و ایفای نقش مهم آن‌ها در تعمیق مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام
captcha