محفل انس با قرآن در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد
کد خبر: 4198684
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲

محفل انس با قرآن در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد

محفل انس با قرآن ویژه دختران دوره اول و دوم متوسطه در شبستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در امامزاده عبدالله(ع) گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن مختص دختران دوره اول و دوم متوسطه امروز، 18 بهمن ماه با حضور مسئولان شهرستانی امامزاده عبدالله(ع) گرگان، اداره آموزش و پرورش گرگان و اداره اوقاف و امور خیریه در شبستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

زهرا کریمی، گفت: یکی از اهداف این محفل قرآنی علاوه بر برگزاری جشن در عید بزرگ مبعث، هدیه ثواب تلاوت‌ها به شهدای دانش‌آموزی در حادثه تروریستی کرمان به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بود.

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش واحد خواهران گرگان با اشاره به اینکه برنامه انس با قرآن به همت اداره دارالقرآن آموزش و پرورش خواهران گرگان و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش گرگان، اداره اوقاف و امور خیریه گرگان و امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شده است، اظهار کرد: قریب به 300 نفز از دانش آموزان دختر در برنامه محفل انس با قرآن حضور داشتند.

کریمی با بیان اینکه هدف از برگزاری محفل انس با قرآن در کنار بقاع متبرکه علاوه بر نورانی شدن محفل، آشنایی و انس بیشتر دختران با قرآن بوده است، بیان کرد: تأثیرپذیری از گروه هم سن وسالان بیشتر بوده، لذا در تمامی فعالیت‌ها و برنامه از ظرفیت خود دختران استفاده کردیم.

وی با تأکید بر اینکه این محفل ویژه دختران دوره اول و دوم متوسطه بوده است، گفت: دختران مدرسه علی مدنی، مدرسه ولایت، مدرسه حضرت معصومه(ع)، مدرسه امام حسین(ع) و مدرسه عترت مائده در این محفل حضور داشتند.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از نفرات برتر شرکت کننده در پویش «بوسه بر دستان پدر» به مناسبت ولادت امام علی(ع) نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha