رونمایی از کتاب «حجت‌الاسلام شهید روحانی فرد» در کردکوی
کد خبر: 4197968
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

رونمایی از کتاب «حجت‌الاسلام شهید روحانی فرد» در کردکوی

استاندار گلستان ضمن رونمایی از کتاب «یاران امام به روایت اسناد ساواک» به نوشته حجت‌الاسلام شهید روحانی فرد گفت: شناساندن چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام شهید محمدعلی روحانی‌فرد به نسل جوان ضروری است.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آئین رونمایی از کتاب شهید حجت‌الاسلام محمدعلی روحانی فرد امروز، ۱۵ بهمن ماه با حضور علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده شهید در سالن شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «شهدا معامله هوشمندانه‌ای با خدا انجام دادند و الان بر بلندای قله ایستاده‌اند»، گفت: البته شهدا شروطی همچون اخلاص، ایثار، صدق، معنویت، مجاهدت، توجه به خدا، کار برای مردم، تلاش برای عدالت و تلاش برای استقرار حاکمیت دینی را در دامنه کوه رعایت کردند تا موفق به فتح قله شدند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه شهدا جایگاه رفیعی دارند، ادامه داد: شناساندن چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام شهید محمدعلی روحانی فرد به نسل جوان ضروری بوده تا آن‌ها بدانند که جوانان گذشته در مسیر انقلاب چه از خودگذشتگی‌هایی نشان دادند.

زنگانه ضمن رونمایی از کتاب حجت‌الاسلام شهید روحانی فرد «یاران امام به روایت اسناد ساواک»، گفت: بنابر آیات قرآن استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم جنایت کار صهیونیستی در زمین طغیان کرده‌اند و فساد را اشاعه می‌دهند و بی تردید تازیانه عذاب الهی بر آن‌ها فرود خواهد آمد.

وی از تلاش‌های وزارت اطلاعات برای انتشار این کتاب تشکر کرد و گفت: در نشستی بزرگ از تمامی جان‌برکفان عرصه انقلاب خصوصاً شهدای ۱۲ دی و ۵ آذر استان و کسانی که در مسیر راه امام و انقلاب گام برداشته‌اند و عزیزانی همچون شهید روحانی فرد که سابقه مبارزاتی همراه با بزرگانی همچون مقام معظم رهبری را داشته‌اند، تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha