رویکرد برنامه‌های دهه فجر ترویج شاخصه‌های تربیتی نسل جوان است
کد خبر: 4197449
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

رویکرد برنامه‌های دهه فجر ترویج شاخصه‌های تربیتی نسل جوان است

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه جوانان به‌عنوان نسل آینده کشور باید از تاریخ انقلاب و کشور مطلع شوند، گفت: خروجی برنامه‌های کانون‌های مساجد به‌گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر جذب نوجوانان و جوانان، بُعد تربیتی را نیز پوشش دهد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستانحجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: برنامه‌ها در دهه فجر با محوریت تربیت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده تا با برگزاری برنامه‌های شاد و متناسب با ذائقه جوانان عامل جذب آنها در کانون‌های مساجد شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه جوانان به‌عنوان نسل آینده کشور باید از تاریخ انقلاب و کشور مطلع شوند، اظهار کرد: خروجی برنامه‌های کانون‌های مساجد که متولی اجرای برنامه‌ها هستند باید به‌گونه‌ای باشد تا علاوه بر جذب نوجوانان و جوانان، بُعد تربیتی را نیز پوشش دهد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه 2هزار و 400 مسجد در سطح استان فعال هستند، ادامه داد: بیش از 900 مسجد در سطح استان دارای کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد در بخش خواهران و برادران مشغول به فعالیت هستند.

وی با تأکید بر اینکه مساجد قلب تپنده پایگاه‎‌های دینی و فرهنگی به شمار می‌روند، گفت: این کانون‌ها در کنار پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مساجد فعال بوده و برنامه‌های بسیاری را در مناسبت‌های مختلف سال همچون دهه فجر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha