اجرای محافل انس با قرآن در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان
کد خبر: 4196947
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان بیان کرد:

اجرای محافل انس با قرآن در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در ایام دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه در سطح استان گلستان، گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقای سطح قرآنی و تبدیل امامزادگان به مراکز فعال دینی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گلستانحجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: در ایام دهه فجر باید تبیین و ترویج دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی، امیدآفرینی، ایجاد وحدت و انتقال این میراث گران‌بها به نسل جوان از محوری‌ترین فعالیت‌ها قرار گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل تلفیق رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و روحیه استقلال‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران بود، اظهار کرد: امروزه حجم فعالیت‌های قرآنی در مقایسه با گذشته افزایش یافته و بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته، به طوری که در غرب نیز افراد به سراغ قرآن می‌روند.

وی با بیان اینکه در سراسر بقاع متبرکه استان برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های معنوی و قرآنی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در بقاع متبرکه شاخص استان همچون امام‌زاده عبدالله(ع) در گرگان، امام‌زاده آق امام(ع) در آزادشهر، امام‌زاده یحیی بن زید(ع) در گنبد، امام‌زاده ابراهیم (ع) در کردکوی و... ویژه برنامه پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در برگزاری محفل انس با قرآن در زندان‌ها خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر در ۱۰ مسجد شهرستان مینودشت محفل انس با قرآن به مدت ۱۰ شب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به اینکه محافل و کرسی‌های تلاوت با هدف ارتقای سطح قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: تبدیل امام‌زادگان و بقاع متبرکه به مراکز فعال دینی و مشارکت فعالانه مردم در اماکن مقدس از اهداف دیگر این مرکز است.

انتهای پیام
captcha