سبک زندگی قرآنی، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: 4196681
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

سبک زندگی قرآنی، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: مهم‌ترین بخش دین سبک زندگی قرآنی بوده و در واقع سبک زندگی قرآنی بُعد نرم‌افزاری تمدن نوین اسلامی است.

کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی»به گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» با حضور حجت‌الاسلام محمد نودهی، مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده، امروز، 9 بهمن ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده با بیان اینکه کارگاه سبک زندگی قرآنی با محوریت کتاب «طرح کلی اندیشه‌های اسلامی در قرآن» به همت مؤسسه قرآنی نسیم وحی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شده است، گفت: قرار است این سلسله جلسات در کل استان برای مدیران، مربیان و مؤسسات قرآنی و دارالقرآن‌ها برگزار شود.

حجت‌الاسلام نودهی با اشاره به اینکه این کارگاه با هدف «قرآن را زندگی کنیم»، تشکیل شده است، اظهار کرد: به اصول و مبانی سبک زندگی قرآنی باید بپردازیم و مراکز قرآنی، علاوه بر کارهای روتین اعم از تجوید، روخوانی، حفظ و ... باید به مفاهیم و محتوا قرآن کریم نیز بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بخش دین سبک زندگی قرآنی است، گفت: حفظ دین، بقای انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گرو سبگ زندگی قرآنی بوده و طبق منویات مقام معظم رهبری سبک زندگی قرآنی بُعد نرم‌افزاری تمدن نوین اسلامی بوده که می‌تواند تمدن نوین اسلامی را احیا کرده و ارتقا دهد.

انتهای پیام
captcha