برگزاری «جشنواره رحمت» در جامعه القرآن گلستان
کد خبر: 4194626
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

برگزاری «جشنواره رحمت» در جامعه القرآن گلستان

مدیر جامعه‌القرآن گلستان با بیان اینکه «جشنواره رحمت» هر ساله با هدف آموزش و ترویج غیرمستقیم مفاهیم سوره‌های جزء 30، برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره امسال با موضوع سوره‌های نماز و با شعار «بچه‌ها درست و زیبا نماز بخوانید»، ویژه دبستان و پیش دبستانی جامعه القرآن گلستان حال برگزار شدن است.

رضوانی فر مدیر جامعه القرآن گلستان

فاطمه رضوانی فر، مدیر جامعه‌القرآن گلستان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان  به برگزاری جشنواره رحمت ویژه دانش‌آموزان دبستان و پیش دبستانهای جامعه‌القرآن الکریم و اهل‌بیت‌(ع) استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف آموزش و ترویج غیرمستقیم مفاهیم سوره‌های  قرآن و جزء 30، برگزار می‌شود، که امسال با موضوع سوره‌های نماز و با شعار «بچه‌ها درست و زیبا نماز بخوانید»، در حال برگزار شدن است.

رضوانی فر نمایش، قصه خوانی، بازی و همخوانی شعرهای نماز را چهار قالب مسابقه برشمرد و افزود: مقطع پیش ۲ و کودکستان فرشته‌های آسمانی گرگان به مدیریت مبینا کریم آبادی با ارسال ۸ آثار در زمینه قرائت سوره حمد و توحید، انجام وضو و مقدمات نماز، برای نخستین بار در این جشنواره شرکت کرد.

وی به کسب رتبه سوم دبستان علم الهدی گرگان به مدیریت مریم مهاجر موجنی اشاره کرد و افزود: امسال نیز این مدرسه سه اثر با موضوع سوره‌های نماز به این جشنواره ارسال کرد.

مدیر جامعه‌القرآن گلستان با بیان‌اینکه زمان داوری این جشنواره در دهه فجر امسال خواهد بود، گفت: علاوه بر آنکه به برگزیدگان جشنواره مرحله استانی و کشوری، مربیان و مدیران برتر نمونه جوایز نفیس اهدا خواهد شد، برای همه شرکت‌کنندگان نیز جوایز ارزنده در نظر گرفته خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha