اولویت مراکز قرآنی ترویج و نشر معارف قرآنی در جامعه است
کد خبر: 4194617
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

اولویت مراکز قرآنی ترویج و نشر معارف قرآنی در جامعه است

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان محور اصلی فعالیت مؤسسات و جامعةالقرآن ها را آموزش‌های عمومی قرآن دانست و گفت: هدف از تشکیل این مراکز، نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش آموزه‌های قرآن است.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان امروز، ۲۸ دی ماه ضمن بازدید از مؤسسات دارالقرآن و جامعةالقرآن گرگان، گفت: بهره‌مندی از شیوه‌های نوین آموزش قرآن و استفاده از قصه‌های قرآنی به زبان ساده موجب انس کودکان با مفاهیم کلام الهی و تقویت ریشه‌های اعتقادی نسل آینده بر مبنای تعالیم اسلامی خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان محور اصلی فعالیت مؤسسات قرآنی و جامعه‌القرآنها را آموزش‌های عمومی قرآن کریم، اعم از قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم دانست و افزود: هدف از تشکیل این مراکز، نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش آموزه‌های قرآن در بین خانواده‌ها با کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن است.

وی تمرکز و هم‌افزایی در برنامه‌های قرآنی را بسیار ضروری برشمرد و گفت: امروز ما در کشورمان بیش از هر روز دیگر نیازمند انسجام، اتحاد و تمرکز در امور قرآنی بوده و وفاق و همدلی در انجام فعالیت‌های قرآنی بسیار مهم است.

انتهای پیام
captcha