تمدید ثبت‌نام نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در گلستان
کد خبر: 4193691
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
رئیس اداره قرآنی اوقاف استان گلستان:

تمدید ثبت‌نام نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در گلستان

حجت‌السلام رمضان شجاعی از برگزاری نخستین جشنواره تلاوت تقلیدی ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: زمان ثبت‌نام در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی تا پایان دی تمدید شد.

حجت الاسلام شجاعی-رئیس اداره قرآنی اوقاف استان گلستانحجت‌السلام رمضان شجاعی، رئیس اداره قرآنی اوقاف استان گلستان، در گفت‌‌وگو با ایکنا از تمدید ثبت‌نام در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی خبر داد و گفت: زمان اولیه ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره دهم تا بیستم دی‌‌ماه بود که هم‌اکنون تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف استان گلستان با بیان اینکه این جشنواره نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی ویژه نوجوانان و جوانان پسر از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: افراد از طریق سامانه quraniran.ir می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌السلام شجاعی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۷ و ۱۷ تا ۲۲ سال برگزار می‌شود، ادامه داد: افراد باید تلاوت خود شامل ۲ یا ۳ فراز (نفس) به تقلید از سبک‌های اساتید مشهور مصری همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و... را به‌مدت حداکثر ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه ضبط و در قالب فایل صوتی ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه صدای ضبط شده باید طبیعی و بدون استفاده از هیچ‌گونه افکت و سیستم صوتی باشد، گفت: در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راه‌یافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha