نخستین دوره تربیت مدرس و آشنایی کودکان به قرآن در گلستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4193529
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

نخستین دوره تربیت مدرس و آشنایی کودکان به قرآن در گلستان برگزار شد + عکس

نخستین دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم به همت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و با همکاری مؤسسه رسالت‌القرآن طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در سالن شهید قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

محمد قدوسی زاده، سرپرست امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، نخستین دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم امروز، 22 دی ماه به همت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و با همکاری مؤسسه رسالت‌القرآن در سالن شهید قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

محمد قدوسی‌زاده، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان برگزاری این دوره را از اقدامات مهم راهبردی اداره امور قرآن استان برشمرد و گفت: دوره تربیت مدرس با هدف شناسايی و احصاء معلمان مستعد، آموزش، تأمین و تربيت مدرسان متخصص در حوزه  کودک به جهت تدريس در دوره‌های «تربيت مربی آشنای و انس كودكان با قرآن گرايش روش تدريس در راستای خودكفايی و تکمیل حلقه‌های آموزشی استان است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در این دوره افراد مهارت کلاس داری و روش تدریس را می‌آموزند، افزود: انتظار می‌رود در پایان افراد در گفتمان مبانی نظری و روش‌های نوين همچون شعرگويی، قصه‌گویی، کاردستی و نقاشی، نمايش و بازی‌های کودکان با محوريت آيات قرآنی  دانش لازم را کسب کرده و به مربیان انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه این دوره در روزهای 20 و 21 دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن 112 ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری و در صورت قبولی در آزمون، موفق به اخذ گواهینامه «تربیت مدرس دوره‌های تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم» خواهند شد.

قدوسی‌زاده با بیان‌اینکه این دوره با استقبال قریب به 30 نفر بانوی گلستانی واجب الشرایط رو به رو شد، ادامه داد: افراد بعد از دریافت مدرک می‌توانند در اداره امور قرآنی و مؤسسات قرآنی مردمی به تدریس بپردازند.

انتهای پیام
captcha