جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد
کد خبر: 4193514
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
امام جمعه گرگان:

جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد

امام جمعه گرگان با بیان اینکه جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد، گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله دچار ضعف شدید شده و در حال عقب‌نشینی است و این شرایط باعث شده تا وزیر خارجه آمریکا با کشورهای عربی منطقه که بر روی حماس تأثیرگذار هستند، مذاکره کند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی وحدت گرگان گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله دچار ضعف شدید شده و در حال عقب‌نشینی است و این شرایط باعث شده تا وزیر خارجه آمریکا با کشورهای عربی منطقه که بر روی حماس تأثیرگذار هستند، مذاکره کند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه این مذاکره در واقع نشانه شکست قطعی رژیم صهیونسیتی و پیروزی حماس است، افزود: مردم غزه و فلسطین با این که روزانه صدها شهید می‌دهند اما همچنان در مقابل جنایات و حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مقاومت مردم غزه و جبهه مقاومت باعث حیرت رژیم صهیونیستی شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به خیال خام خود فکر می کرد که طی چند روز جبهه مقاومت را از بین می‌برد اما این چند روز تبدیل به ۱۰۰ روز مقاومت مردم غزه شده و رژیم صهیونیستی از این بابت خشمگین است.

آیت‌الله نورمفیدی حمایت یمن از مردم غزه و فلسطین جای تحسین دارد، تصریح کرد: مردم یمن با وجود مشکلات داخلی محکم در مقابل جنایتکاران ایستادند، لذا جلوگیری از تردد کشتی‌های حامل غذا، دارو و اسلحه برای صهیونیست‌ها توسط یمن باعث شده تا این کشتی‌ها از مسیر دورتر به سمت این رژیم کودک‌کش بروند.

وی گفت: این کشتی‌ها در مسیر دور زدن قاره آفریقا و استفاده از دریای مدیترانه با توجه به وجود کشورهای مسلمان همچون لیبی که سفرای کشورهای حمایت کننده از رژیم صهیونیستی را اخراج کرده، با مشکل و مقاومت مسلمانان این منطقه نیز مواجه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha