روش تدریس مناسب؛ فاکتوری برای لذت بردن کودکان از قرآن
کد خبر: 4193439
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

روش تدریس مناسب؛ فاکتوری برای لذت بردن کودکان از قرآن

مدرس دوره‌های تربیت مدرس انس کودکان با قرآن از تهران با بیان‌اینکه هدف از برگزاری دوره مهارت تربیت مدرس ایجاد کلاس‌های شاد و جذاب برای کودکان است، گفت: این فرایند سبب برقراری یک پل ارتباطی بین کودک و قرآن برای لذت بردن بیشتر از قرآن است.

حسین همتی، مدرس دوره تربیت مدرس انس کودکان با قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان، نخستین دوره تربیت مدرس کودک با گرایش روش تدریس، امروز 21 دی با حضور حسین همتی، مدرس دوره‌های تربیت مربی کودک و تربیت مدرس انس کودکان با قرآن از تهران در سالن سپهبد شهید قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حسین همتی، مدرس دوره‌های تربیت مدرس انس کودکان با قرآن از تهران با بیان‌اینکه این دوره، چهارمین دوره است که در کل کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف این دوره علاوه بر ارتقا مربیان، تربیت مدرسینی بوده تا بتوانند در شهرهای مختلف استان و استان‌های همجوار نقش مدرسی را ایفا کنند.

همتی با اشاره به اینکه آموزش در کودکی همانند نقش بر روی سنگ است، ادامه داد: کودکان و نوجوان در هر جوامعی از مهمترین و تأثیرگذارترین اقشار در هر جامعه به شمار رفته که تثبیت مفاهیم در کودکی بر ذهن و آمیختگی آن با گوشت و خون آن‌ها بیشتر بوده است.

وی سرمایه‌گذاری در حیطه کودک و نوجوان را مهم برشمرد و گفت: در این دوره به مربیان آموزش‌هایی داده می‌شود تا با برگزاری کلاس‌های شاد و جذاب، یک پل ارتباطی بین کودک و قرآن برقرار کرده تا کودکان در عین لذت بردن از مفاهیم قرآن به آموزش و یادگیری بپردازند. 

انتهای پیام
captcha