ارتقای کیفیت آموزشی قرآن از اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مدرس کودک است
کد خبر: 4193433
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

ارتقای کیفیت آموزشی قرآن از اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مدرس کودک است

مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی کودک به همت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: هدف این دوره ارتقا توانمندی‌های مربیان در زمینه آموزش کودکان است.

دوره «تربیت مدرس کودک» محیطی برای ارتقا کیفیت آموزشی قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان، زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان در حاشیه برگزاری دوره تربیت مدرس کودک امروز، 21 دی در سالن شهید قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: دوره تربیت مدرس کودک با گرایش روش تدریس نخستین بار است که در استان گلستان برگزار می شود.

مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان با اشاره به اینکه این دوره تنها در استان‌های تهران و مازندران و سیستان کشور برگزار شده است، اظهار کرد: گلستان به‌عنوان چهارمین استان کشور در حال برگزاری این دوره با همت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و همکاری مؤسسه رسالت‌القرآن است.

رحیمی هدف این دوره را ارتقا توانمندی‌های مربیان در زمینه آموزش کودکان برشمرد و ادامه داد: حضور اساتید برای برگزاری دوره سختی‌های خاص خودش را داشته، لذا برگزاری این دوره علاوه بر افزایش تعداد مدرسین در استان، کیفیت آموزشی را ارتقا می‌بخشد.

وی با بیان اینکه این دوره با استقبال 28 بانوی گلستانی در حال برگزار شدن است، گفت: شرکت در این دوره تنها برای افرادی امکان‌پذیر بوده که دوره‌های تربیت مربی آشنایی انس کودکان با قرآن را قبلا گذرانده باشند.

انتهای پیام
captcha