مراسم گرامیداشت روز زن در جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4191528
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

مراسم گرامیداشت روز زن در جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) مراسم گرامیداشت روز زن با حضور رئیس جهاددانشگاهی گلستان و معاونین امروز، ۱۲ دی ماه در سالن شهید نادران جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

ابراهیم شهبازی، رئیس جهاددانشگاهی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت «مقام حضرت زهرا (س) و تکریم روز زن»، امروز 12 دی با حضور رئیس جهاددانشگاهی گلستان و مدیر و معاونین در سالن شهید نادران جهاددانشگاهی گلستان برگزار شد.

ابراهیم شهبازی، رئیس جهاددانشگاهی گلستان، ضمن تبریک روز زن و الگوبرداری از این بانوی بزرگوار اسلام گفت: بانوان در خانه نیز بیشتر از مردان به ایفای نقش می‌پردازند، لذا روز ولادت حضرت زهرا(س)، بهانه‌ای بوده تا هر سال به تشکر و قدردانی از زحمات آنان بپردازیم.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان آشنایی با سیره زندگی حضرت زهرا(س) را امری مهم برای دختران و مادران دانست و افزود: یکی از معیارهای مادر خوب بودن، تربیت فرزندان صالح است، لذا آشنایی با زندگانی آنان باعث می‌شود تا فرزندانی همچون اهل‌بیت(ع) به جامعه تحویل دهند.

شهبازی با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، تصریح کرد: ما باید در عرصه جهاد با شاگردی در مکتب این اشخاص گرانقدر از منظومه فکری و رفتاری این بزرگواران مشق بگیریم.

وی با بیان‌اینکه هر بذری در هر محیطی رشد نمی‌کند و اگر زنده یاد کاظمی آشتیانی در سازمانی غیر از جهاددانشگاهی مشغول به فعالیت بود، ممکن بود چنین اثرماندگاری را از خود برجای نگذارد، گفت: این شخصیت علمی کشور از فعالان جهاددانشگاهی بوده و ما به خود می‌بالیم در همچنین اتمسفری در حال خدمت به جامعه هستیم، لذا بر جهاددانشگاهی لازم است تا بیشتر از قبل به ابعاد شخصیتی این بزرگوار اهتمام داشته باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از تمامی بانوان فعال در جهاددانشگاهی گلستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha