حماسه 9 دی، روز به تصویر کشیدن فرهنگ عاشورایی است
کد خبر: 4190868
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

حماسه 9 دی، روز به تصویر کشیدن فرهنگ عاشورایی است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره اینکه حماسه 9 دی روز به تصویر کشیدن فرهنگ عاشورایی توسط ملت بصیر ایران است، گفت: این روز بیانگر ماهیت انقلابی یک ملت و رسوایی خواص بی بصیرت نیز هم هست.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات گلستان امروز، 9 دی در مسجد جامع شهرستان کردکوی در ارتباط با حماسه ماندگار 9 دی گفت: این روز نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی بوده که سبب شکوفه دادن درخت انقلاب در سرمای سرد زمستان شده و تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ایمان به خدای متعال و کفر به طاغوت را از عوامل مهم بسترسازی برای تمسک به حق‌ تعالی دانست و افزود: در برابر جبهه کفر باید با اقتدار ایستادگی کرد تا با تمسک به گفتمان امامت و ولایت در ذیل سلوک توحیدی به عزت و قدرت دست یافت.

حجت‌الاسلام دیلمی دشمنی طاغوت با جبهه حق را یک حقیقت غیر قابل انکار بیان‌کرد و ادامه داد: شناخت دشمن یک تکلیف همیشگی بوده و امروز آمریکا و نظام استکبار مصداق اتم طاغوت و شیطان اعظم بوده که باید آن‌ها را خوب بشناسیم.

وی با بیان اینکه حضور فاخر و باشکوه مردم در انتخابات 88، ضربه سنگینی بر فتنه گران فرود آورد، اظهار کرد: ملت بصیر و ولایتمدار با حضور به هنگام خود حماسه ماندگار 9 دی را خلق کردند که از معجزات تاریخ انقلاب اسلامی و شکست پروژه ناامیدسازی دشمنان به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره اینکه در 9 دی ماهیت انقلابی یک ملت به تصویر کشیده شده است، تصریح کرد: حماسه 9 دی روز به تصویر کشیدن عظمت فرهنگ عاشورایی در دل و جان مردم، روز یأس و ناامیدی دشمن و روز رسوایی خواص بی بصیرت بود.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه دشمنان از اجتماع قلوب مؤمنان و پیوندهای اجتماعی در ذیل جریان امامت و ولایت می‌ترسند، افزود: بصیرت دارای سه مؤلفه خودسازی و عبودیت، دین‌شناسی و عمق بخشیدن به باورهای دینی و در نهایت دشمن‌شناسی است.

وی حماسه 9 دی را مهمترین دلیل برای دشمن شناسی ملت ایران دانست و ادامه داد: همانطور که مردم  در دوران دفاع مقدس به فرمان ولی جامعه لبیک گفتند امروز نیز باید به «جهادتبیین» که فرمان امام جامعه است لبیک بگویند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه همه ما مکلفیم تا پیشرفت‌ها و ارزش‌های انقلاب را روایت کنیم، اظهار کرد: امروز دشمن به دنیال نا امیدسازی در اذهان و لایه‌های اجتماعی جامعه بوده تا با ابزار رسانه و فضای مجازی در جنگ ترکیبی مردم را نسبت به آینده انقلاب ناامید بکند، لذا همه ما مکلفیم تبیین‌گر باشیم.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه در مسیر صیانت از ارزش‌های جامعه و سخن ولی‌فقیه تا آخرین قطره خون خود در مقابله جریان استکباری خواهیم ایستاد، گفت: با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دشمن را خواهیم داد و تا حذف رژیم جعلی صهیونستی و انتقام خون مطهر همه شهدا بالاخص شهدای مقاومت و سید رضی موسوی لحظه‌ای توقف نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha