آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد
کد خبر: 4189942
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد

آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، فرماندار، علماء و مسئولین ادارات امروز، ۴ دی ماه در سالن اجتماعات فرمانداری علی آبادکتول برگزار شد.

معارفه رئیس تبلیغات اسلامی علی آبادکتول

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول حجت‌الاسلام بلال طوسی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، فرماندار، علماء و مسئولین ادارات امروز،  ۴ دی‌ماه  در سالن اجتماعات فرمانداری علی آبادکتول برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در این مراسم با اشاره به عملکرد دولت در دو سال گذشته، تأکید کرد و گفت: وظیفه ما تبیین دستاوردها و عملکرد دولت برای مردم و خانواده‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو ایام اعتکاف، ۲۲ بهمن و نیمه شعبان افزود: وظیفه ما تزریق معنویت در جامعه است و مراسمات ۲۲ بهمن و نیمه شعبان باید تبدیل به جشن خانوادگی شود و نیمه شعبان جشن مفصلی در سطح شهرستان برپایه مهدویت، حمایت از مستضعفین با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

احمدی، فرماندار علی آبادکتول در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم کرمان و خوزستان گفت: همه ما باید منادی حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و علماء، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، صدا و سیمای رسانه‌ها و حتی خانواده‌ها با ترغیب کردن مردم شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.

انتهای پیام
captcha