فعالیت ۱۵۰ گلستانی برای دریافت نامه‌های مردمی در دیدار با رئیس جمهور
کد خبر: 4189122
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

فعالیت ۱۵۰ گلستانی برای دریافت نامه‌های مردمی در دیدار با رئیس جمهور

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: فردا ۱۰ وزیر، ۵ معاون رئیس جمهور و تعدادی از مدیران ارشد کشوری همراه با رئیس جمهور به گلستان خواهند آمد و مردم می‌توانند مسائل، مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند.

سامانه سامد سامانه پاسخگویی به مطالبات مردمی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور در گفتگوی تلفنی با خبر سیمای گلستان گفت: فردا ۱۰ وزیر، ۵ معاون رئیس جمهور و تعدادی از مدیران ارشد کشوری همراه با رئیس جمهور به گلستان خواهند آمد و مردم می‌توانند مسائل، مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور افزود: ۳۰ میز خدمت و ارتباط مردمی از امروز در ۳۰ نهاد خدمات رسان دولتی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در گرگان دایر شده و مردم می‌توانند تا جمعه اول دی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بدون گرفتن وقت قبلی به این نهاد‌ها برای طرح مسائل خود مراجعه کنند.

صالحی گفت: سامانه سامد نیز در این مدت از طریق تلفن ۱۱۱ و سایت اینترنتی از ساعت ۷ صبح تا ۳۰: ۲۱ دقیقه برای ثبت مسائل و مشکلات و مطالبات مردم گلستان فعالیت می‌کند.

وی همچنین افزود: دیدار عمومی مردمی رئیس جمهور با مردم گلستان فردا ساعت ۳۰: ۹ در مصلی وحدت گرگان خواهد بود و ۱۵۰ خادم مرکز ارتباطات مردمی نامه‌های مردم را در این مکان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha