لزوم تبیین اقدامات ارزنده دولت سیزدهم به مردم
کد خبر: 4188910
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مدیر کل تبلیغات گلستان بیان کرد:

لزوم تبیین اقدامات ارزنده دولت سیزدهم به مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی به لزوم تبیین اقدامات خوب دولت طی ۲ ساله اخیر اشاره کرد و گفت: در طی این دوسال اقدامات خوبی در جهت رشد و آبادانی شهر و روستاها فراهم شده است و پروژه و طرحهای قابل ملاحظه‌ای به بهره‌برداری رسیده است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات گلستان امروز، ۲۸ آذر ماه در مراسم جهادتبیین سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان که با حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: جهادتبیین زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه‌های اجتماعی می‌شود.

مدیر کل تبلیغات گلستان به فتنه انگیزه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از این فتنه‌ها جریان اغتشاشات سال گذشته بود که دشمن با تمام قوا به میدان آمد و می‌خواست با القائات نامناسب نوجوانان و جوانان ما را از آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کرده و آنها را نسبت به نظام بدبین کنند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه همه تلاش جریان نفوذ، اختلاسگران، دشمنان داخلی و خارجی ناامید کردن مردم است، افزود: مردم ما نشان دادند در شرایط سخت با تمام فشارهای اقتصادی و داخلی و خارجی پای آرمان این نظام ایستاده‌اند، لذا با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، دوران مهم و خطیری را با سرافرازی و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه مردم فرق مسئول خائن و خادم را می‌فهمند، اظهار کرد: الحمدالله که مردمی بصیر و آگاهی داریم در تمام دوران انقلاب اسلامی مسئولی که خادم و خدمتگذار مردم بود را مردم دوست داشتند اما مسئولی که به فکر منافع شخصی خود باشد مردم درک می‌کنند و تنبلی و عدم صداقت افراد را تشخیص می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی به بیان اقدامات خوب دولت طی ۲ ساله اخیر اشاره کرد و گفت: در طی این دوسال اقدامات خوبی در جهت رشد و آبادانی شهر و روستاها شده است و پروژه و طرحهای قابل ملاحظه‌ای به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به رشد ۸۸ درصدی صادرات غیرنفتی استان در دولت سیزدهم گفت: افتتاح ۳۶۰۰ واحد مسکونی، پیگیری و تکمیل سدنرماب، افتتاح تصفیه خانه، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان گنبد، شروع بکار مجدد پتروشیمی استان پس از ۱۸ سال و بسیاری از طرحها و پروژه‌های زیرساختی از برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهوری در استان گلستان است.

انتهای پیام
captcha