۴۷ کلاس درس در گلستان بهره‌برداری و تجهیز می‌شود
کد خبر: 4187958
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
همزمان با سفر دوره دوم رئیس جمهور به گلستان

۴۷ کلاس درس در گلستان بهره‌برداری و تجهیز می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از بهره‌برداری ۱۴ طرح آموزشی و ورزشی با ۴۷ کلاس درس در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد و گفت: از ارزش و برآورد فعلی و حال حاضر این پروژه قبل از افتتاح به حدود 500 میلیارد ریال می‌رسد.

فراهی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان

وحید فراهی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان در خصوص چگونگی جذب و تخصیص اعتبارات مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان که در اسفندماه ۱۴۰۰ محقق شد، گفت: در سفر اول و رئیس جمهور و با تخصیص مبلغ بیش از 100 میلیارد ریال اقداماتی در پروژه‌های مختلف استان انجام شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با بیان‌اینکه پایان رساندن و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام از سیاست‌های بسیار مهم نوسازی مدارس در دولت سیزدهم است، گفت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی بزرگی در استان بود که چندین سال متوقف شده بود که به همت در دولت سیزدهم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اکثر این پروژه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان با هدف رعایت عدالت آموزشی ساخته شد.

فراهی از بهره‌برداری اولین استخر دانش‌آموزی شرق گلستان در گنبدکاووس در سفر دوم رئیس جمهور خبر داد و گفت: مساحت زیر بنای استخر دانش آموزی هزار و 674 متر مربع و مساحت محوطه‌سازی آن دو هزار و 670 متر مربع می‌باشد.

مدیر کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس گلستان از بهره‌برداری ۱۴ طرح آموزشی و ورزشی با ۴۷ کلاس درس در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد و گفت: از ارزش و برآورد فعلی و حال حاضر این پروژه قبل از افتتاح به حدود 500 میلیارد ریال می‌رسد.

انتهای پیام
captcha