معرفی نماینده جهادی باید از رویکرد علما و روحانیون در انتخابات باشد
کد خبر: 4187861
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان

معرفی نماینده جهادی باید از رویکرد علما و روحانیون در انتخابات باشد

حجت‌الاسلام با بیان‌اینکه معرفی نماینده جهادی باید از رویکرد علما و روحانیون در انتخابات باشد، گفت: بی‌تفاوتی در اسلام انقلابی معنا ندارد، تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن است و علما نقش ویژه‌ای در این عرصه دارند.

حجت الاسلام کیایی مدیر سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، پنجمین گردهمایی ائمه جمعه با حضور حجت‌الاسلام کیایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و مسئول نظارت و بازرسی انتخابات استان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری با امروز، ۲۲ آذر با موضوع سفر دوم رئیس جمهور به استان و رویکرد انتخابات  در گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام کیائی در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بیشتر رویکرد ائمه جمعه در انتخابات همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یک آزمون مهم است و نقش روحانیت این است که روشنگری کرده و قطعاً علما و روحانیون و همچنین ائمه جمعه می‌توانند مؤلفه‌های نماینده جهادی و انقلابی را به مردم معرفی کنند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با بیان‌اینکه علما و روحانیون در قبال نظام، کشور و مردم احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنند، افزود: بی‌تفاوتی در اسلام انقلابی معنا ندارد، تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن است و علما نقش ویژه‌ای در این عرصه دارند.

وی با بیان‌اینکه ما علما و روحانیون به انقلابمان عشق می‌ورزیم و همواره این را ثابت کرده‌ایم، گفت: تمام نقشه‌های دشمنان به یمن حضور علما نقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام کیایی گفت: مهم این است که در این عرصه جامعه متفق باشد که علماء در صف مقدم هستند و پرچمدار این حرکت علما هستند اگر خوب انجام وظیفه کنیم حسنات آن نصیب ما خواهد شد.

انتهای پیام
captcha