مشارکت 15 مسجد الگوساز در طرح عدالت آموزشی
کد خبر: 4187853
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

مشارکت 15 مسجد الگوساز در طرح عدالت آموزشی

دبیر قرارگاه مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزش پرور در مدرسه و مساجد گفت: بیش از 15 مسجد الگوساز و تراز انقلابی در گلستان در طرح عدالت آموزشی مشارکت کردند.

حجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی، دبیر قرارگاه مساجد الگوساز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستانحجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی، دبیر قرارگاه مساجد الگوساز اداره کل تبلیغات اسلامی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان در ارتباط با ششمین رزمایش مساجد الگوساز استان گلستان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان گفت: بیش از 15 مسجد الگوساز و تراز انقلابی در استان گلستان در طرح عدالت آموزشی مشارکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزش پرور در مدرسه و مساجد با همکاری قرارگاه آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حول محور مساجد، ادامه داد: در این رزمایش کاربرگ‌‌هایی به همت بنیاد 15 خرداد و بنیاد احسان طراحی شد که در مساجد الگوساز بین کودکان اول تا ششم ابتدایی توزیع شد.

حجت‌الاسلام شاهینی با اشاره به همکاری راهیار استان و امام جماعت مساجد و راهبری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، افزود: در این مساجد به شناسایی افراد کم برخوردار و افرادی که در مسائل تحصیلی توانمندی لازم را ندارند پرداختیم و با استفاده از بسته‌های کمک آموزشی و بهره‎‌مندی از معلمان با تجربه و کاربرگ‌های مناسب درصدد توانمندسازی آنان برآمدیم.

دبیر قرارگاه مساجد الگوساز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با بیان‌اینکه افراد در طول 9 ماه تحصیلی می‌توانند از این اقدامات بهره ‌ببرند، گفت: بیش از یک هزار بسته کمک آموزشی بین کودکان پایه اول تا ششم ابتدایی در بین مساجد، محلات و قرارگاه‌ها توزیع شد.

انتهای پیام
captcha