دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4187021
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم در گرگان برگزار می‌شود

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: نخستین دوره تخصصی تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان با حضور استاد محسن یاراحمدی در گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی در تبلیغات اسلامی گلستانمحمد قدوسی‌زاده، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری اولین دوره تخصصی  تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان به همت مؤسسات قرآنی پویش حافظان و مصباح‌الهدی گرگان و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت‌کنندگان پس از احراز شرایط گزینش، در 48 ساعت آموزش حضوری و 36 ساعت آموزش غیرحضوری دوره تخصصی تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم شرکت کرده و در پایان، پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی ضمن اخذ گواهینامه مربوطه، به عنوان معلمان دوره‌های آموزشی قرائت قرآن کریم(سطوح 4 و 5 بخش صوت و لحن) در اداره امور قرآنی و مؤسسات قرآنی مردمی به تدریس خواهند پرداخت.

قدوسی با بیان‌ اینکه در این دوره تخصصی تاکنون 35 نفر از بانوان قرآنی استان ثبت‌نام کرده‌اند،گفت: مرحله اول این دوره آموزشی با حضور استاد یاراحمدی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 22 و 23 آذرماه در سالن جلسات سردارشهید حاج قاسم سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان و مرحله دوم آن در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha